Annuleren
Binnen 24 uur na aankoop is het altijd mogelijk om kosteloos te annuleren. Als je ons meer dan 24 uur na de bestelling een e-mail stuurt om de bestelling te annuleren, is dit vaak helaas niet meer mogelijk. Je bestelling is dan hoogstwaarschijnlijk al verwerkt en kunnen wij dus niet meer tegenhouden. In dat geval kun je de bestelling retourneren na ontvangst.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Defect
Producten die defect ontvangen zijn, hoef je niet te retourneren. Wij kunnen deze namelijk niet meer opnieuw aanbieden. Je krijgt in dit geval een nieuwe opgestuurd, of de aankoopprijs terugbetaald. Wij vragen hiervoor alleen nog even een bevestiging van het defecte product in de vorm van 1 of meerdere foto's van het product.
Vul het formulier onderaan deze pagina in om een nieuw product of een refund aan te vragen.
Verkeerd ontvangen product
Wanneer je een bepaalde variant van een product hebt besteld, maar een andere krijgt toegestuurd, of een verkeerd product krijgt toegestuurd, kun je via het formulier op deze pagina ook een nieuwe zending van het juiste product of variant aanvragen. Lever hiervoor een foto ter bewijs aan van het verkeerd ontvangen product of variant en geef aan welk product of variant je hiervoor in de plaats wilt ontvangen.
Aanvraagformulier
E-mail ons op het onderstaande e-mailadres of via onderstaand formulier
info@lucanorelli.nl
*We streven ernaar om binnen uiterlijk 24 uur te reageren