Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden van onze klanten voor en na de aankoop.
Als je nog steeds vragen hebt, stuur ze dan naar: info@lucanorelli.nl.

Filter by Topic
All
  • All
  • Vragen voor aankoop
  • Vragen na aankoop

Vragen voor aankoop

Verzending binnen Nederland is gratis(Voor bestellingen boven €10)

Je pakket wordt binnen 1-2 werkdagen na bestelling verwerkt. Daarna duurt het gewoonlijk 5-7 werkdagen voordat je pakket bij je thuis aankomt. Je ontvangt van ons een e-mail met de geschatte bezorgdagen en een trackingnummer om je bestelling te volgen.

We bieden momenteel de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, AMEX, Meastro, Google Pay, Apple Pay, Shop Pay, Mastercard & Visa. Andere betaalmethoden kunnen in de toekomst worden toegevoegd!

Vragen na aankoop

Je pakket wordt binnen 1-2 werkdagen verwerkt. Daarna duurt het meestal 5-7 werkdagen voordat je pakket bij je thuis aankomt. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met de geschatte bezorgdagen en een trackingnummer om je pakket te volgen. Kun je de e-mail niet vinden? Werkt het trackingnummer niet? Of heb je je bestelling meer dan 15 dagen geleden geplaatst? Stuur ons dan een e-mail zodat we je kunnen helpen met het traceren van je pakket of het oplossen van eventuele verzendproblemen!
Neem contact met ons op. Wij zullen meer informatie opvragen bij de koerier en eventuele problemen verhelpen.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een trackingnummer per e-mail. Het duurt ongeveer 1 tot 2 werkdagen nadat de bestelling is geplaatst voordat je een track & trace-code ontvangt. Controleer ook je spamfolder, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen.
Alle retourinstructies zijn te vinden op deze pagina: Retourneren en refunds
Heb je een defect of verkeerd product ontvangen? Dan kunt u een terugbetaling of een gratis herzending aanvragen via de volgende pagina: Defecte producten Ben je gewoon niet tevreden over het product of is er een ander probleem? Neem dan contact met ons op met een uitleg + foto/video van het probleem en we helpen je zo snel mogelijk.
Ja, het is mogelijk om je bestelling binnen 24 uur na aankoop te annuleren. Als je ons meer dan 24 uur na het plaatsen van je bestelling een e-mail stuurt om deze te annuleren, is dit helaas niet meer mogelijk. Je bestelling is dan waarschijnlijk al verwerkt en kunnen we niet meer vasthouden.
Als dit bij jou het geval is, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail zodat we het probleem kunnen oplossen. We kunnen echter niets beloven, aangezien al onze artikelen meestal binnen 24 uur na je bestelling worden verwerkt en binnen een paar dagen worden verzonden. Voordat we de bestelling verwerken, sturen we je een e-mail om te controleren of je het juiste adres hebt opgegeven. Als je bestelling al in verzending is wanneer je antwoordt, kunnen we de verzending helaas niet uitstellen. Wij zijn niet verantwoordelijk als je een onvolledig en/of onjuist afleveradres hebt opgegeven. Ons systeem verwerkt bestellingen automatisch en houdt alleen de door jou verstrekte informatie bij.
Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact op